Tuesday 10 April 2012

undefine words

ketidakpuasan hati.
adekah ketidakpuasan hati tu menunjukkan kita ta bersyukur dgn apa yang kita ade ?
manusia sering membanding2kan.
ye, aku salah seorang insan yang kini sedang membandingkan insan yang aku syg dgn insan yang lain.
banyak perkara yang tersimpan , banyak perkara yang tidak terluah.
itu kelemahan aku. ape yang tersirat dalam hati, diri sendiri yang rasa.
bila saat untuk diluahkan, isi nya ta sama dengan rasa yang sebenar.
dan akhirnye, ni lah tempat aku untuk bersuara..

cemburu.
itu tanda sayang. kalau ta cemburu, ta sayang ? macam tu ke ?

kadang2 cemburu tu perlu ada, sbagai penyedap hati pasangan.
tunjukkan yang kite betul2 syg, bkn sekadar ungkapan..

"dye jeles.. dye tanak ak jatuh ke tgn org lain.. mesti sbb dye syg aku .. "


    TAPI !

kadang2 cemburu tu perlu dikurangkan,
sebab cemburu turut berfungsi sebagai

racun dlm satu perhubungan.


SO...

bkn ke lebih baik kite jaga hati dan perasaan pasangan kita. tempoh 
perkenalan dah tentu mampu membuat kite tahu selok belok perangai pasangan.
ape yang dye suke, ape yang dye tak suka. 
kenapa perlu buat , kalau dah tahu dye akan terluka ? 

sekadar meluahkan ape yang dirasa.
*cantik baju :')

im not going to sober up ! :) 
im a good girl.


:) thats all..



No comments:

Post a Comment