Sunday 25 March 2012

aku baru balik dari tesco dgn afyqah and hawa. lala  sekali.
ade 2 benda keji aku dak buat :P
first sekali, kitorang nak cari kertas warna.
aku jumpa satu packet tu, ade banyak colour tapi ade satu colour tu aku ta suke.
biru tu pudar sangat.
aku geledah lagi cari packet2 lain and then aku terjumpa satu packet yang biru dye cantik.
tapi dalam packet tu tade colour kuning and hijau yang striking tu.
tanpa berfikir panjang aku pon dengan slamber buka packet tu, and tuka biru yg pudar tu dengan biru yang cantik. muka ta bersalah gile ni.. xD hmm keji, keji.. 
then kitorang nak g cari lilin.
aku cam terpegun gile, banyak gile lilin cantik2.
bekas nak letak lilin tu pon cantik2.
ade satu bekas ni, aku ingat dye memang melekat, aku pon pegang lah bawah dye..
tiba2 yang atas tu terpelanting , jatuh dan pecah ! ==''
errr.. tanpa buang masa, kami pon beredar seperti tiada ape yang berlaku.. 
tipu la kan kalau kata ta cuak, tapi blagak cool je.
then kitorang pon cari lah barang lain cepat2 and bla dari ctu cepat2 , :p hehe..
tu je laa pebuatan keji yang aku buat tadi kat tesco tu..
benda dah jadi , huhu nak wat cemana :P
ok , tu je .. bye.

No comments:

Post a Comment